درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 23:23   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 579صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 24 اردیبهشت 1391 - 05:50
شماره 84 فصلنامه رسانه منتشر شد
هشتاد و چهارمین شماره فصلنامه علمی – ترویجی وسایل ارتباط جمعی «رسانه»، از سوی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها منتشر شد.
  

هشتاد و چهارمین شماره فصلنامه علمی – ترویجی وسایل ارتباط جمعی «رسانه»، از سوی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها منتشر شد.
 به گزارش روابط عمومی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، در این شماره که دو شماره اخیر فصلنامه در یک شماره، منتشر شده، نخستین مقاله، به تأثیر رسانه‌های مجازی بر جنبش وال استریت پرداخته است.
 «تبیین هنجارهای توسعه عدالت زبانی در رسانه با رویکرد قرآنی»، عنوان دومین پژوهشی است که به تشریح موضوع خنثی نبودن زبان در ارتباطات اجتماعی می‌پردازد.
 «بیداری اسلامی و ایران هراسی: تحلیل گفتمان مطبوعاتی خبری» نام سومین مقاله‌ای است که در این شماره آمده است. در این بررسی، نویسندگان مقاله به تبیین نقش تعیین‌کننده جمهوری اسلامی ایران در بیداری اسلامی و موج ایران‌هراسی نشأت گرفته از آن در سطح رسانه‌های بین‌المللی، می‌پردازند. چهارمین مقاله به موضوع «درآمدی بر مدل آرمانی کنترل استراتژیک با ایجاد سازمانی موردمطالعه سند افقی رسانه ملی» اختصاص دارد. «مطبوعات رضاخانی، طرح اندیشه ایرانشهری و مشروعیت سازی برای حکومت پهلوی»، پنجمین مقاله از این شماره فصلنامه است که در آن چگونگی عملکرد مطبوعات و نشریات دوره رضاخانی، به عنوان ابزار تبلیغاتی دستگاه حاکم، موردارزیابی قرار می‌گیرد. مقاله ششم، به موضوع «آئین زنده، ارتباط زنده» اختصاص دارد. پژوهشگران در این مطالعه، به معرفی ساختار مناسب برای ارائه آئین‌ها و مناسک مذهبی در تلویزیون می‌پردازند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد